کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

عموما سنگ هایی که در مسیرهای پرتردد استفاده می شود باید از قدرت استحکام بالایی برخوردار باشد که به مرور زمان و در صورت تردد زیاد، مشکلی برای آن ها ایجاد نشود.


پس پیشنهاد ما استفاده از سنگ مرغوب و مورد اطمینانی به نام سنگ دهبید است.

قبل از انتخاب و خرید سنگ دهبید باید اطلاعات کاملی از انواع و مشخصات سنگ دهبید داشته باشیم تا هم با چشمی باز خرید کنیم و هم اینکه در معرض سو استفاده دلالان قرار نگیریم.


برای مثال در سنگ مرمریت دهبید که بیشتر در فضاهای سر پوشیده و کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرند، رنگهایی چون سفید روشن تا مشکی کاملا تیره، قرمز، سبز، قهوه ای، زیتونی، طوسی موجود است.

قیمت سنگ دهبید

از طرفی مشکلاتی که پیش پای تولیدکنندگان در اکثر حوزه ها وجود دارد که صنعت سنگ، بخصوص سنگ دهبید شایان هم از آن مستثنی نیست و محدودیت هایی که در برقراری ارتباطات مالی و بانکی وجود دارد باعث شده تا راحت ترین و کم رقیب ترین گزینه یعنی فروش سنگ به صورت خام اتفاق بیفتد.


پس به دلیل سبک زندگی مردم ایران و گرایش ایرانی ها به رنگ قهوه ای و کرم و رنگ های گرم، بهترین گزینه سنگ دهبید شایان خواهد بود.

برای مثال اگر قیمت سنگ دهبید ممتاز با سایز ۸۰x۸۰ هر متر دویست و چهل هزار تومان باشد همان سنگ با همان کیفیت فرآوری با ابعاد ۴۰x۶۰ قیمتی حدود یکصد هزار تومان دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۲۸
مدیر کافه اطلاعات

تا زمانی که واقعا به این پی نبرید که پول رفته رفته به دست می آید نمی توانید انتظار داشته باشید در زندگی خود پول به دست بیاورید.

زیرا افکاری که بر پایه ترس هستند، ذهن شما را به هم می ریزند در نتیجه به جای دریافت یک پیامد مثبت، بیش از بیش شما را جذب افکار منفی می کنند.

 

اکنون ما به شما نشان خواهیم داد چگونه به موفقیت در محیط کار دست پیدا کنید و نگرش تان را مثبت کنید.

 

لازمه موفقیت در محیط کار حرفه ای عمل کردن است.

راه اندازی کسب و کار آرزوی خیلی از ماست، اینکه بتوانیم به استقلال شغلی برسیم، کارآفرینی کنیم و به درآمد بالاتری برسیم بسیار لذت بخش است اما باید برای کسب موفقیت در این زمینه اصول راه اندازی انواع فعالیت اقتصادی را بررسی و دنبال کنیم.

 

بر مبنای روانشناسی در کسب و کار راه های زیادی وجود دارد که کسب و کارها ما را برای خرید کردن اغوا می کنند.

اصول اولیه  قانون جذب پولدار شدن میگوید که خواه باور کنید یا نه زندگی غیر مادی است

 

درک تاثیر روانشناسی در کسب و کار به یک شرکت کمک می کند تا یک کسب و کار را رشد دهد و این روشی است که آن ها از آن استفاده می کند.

نباید پولتون صرف آزمون و خطالهایی بشه که میتونه کلا براتون ضرر آفرین باشه و این ضررها هم دیگه توانی برای برگشت باقی نمیزارند براتون.

 

نباید پولتون صرف آزمون و خطالهایی بشه که میتونه کلا براتون ضرر آفرین باشه و این ضررها هم دیگه توانی برای برگشت باقی نمیزارند براتون.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۴۸
مدیر کافه اطلاعات

به طور قطع می توان گفت سنگ طبیعی چون سنگ دهبید پایدار ترین در میان مصالح ساختمانی است و این پایداری به مفهوم توانایی دوام آوردن در طول زمان بیشتر است.


بعنوان مثال سنگ مرمریت دهبید همواره به عنوان سنگی زیبا و ارزشمند در ذهن مردم تداعی می شود.

طراحان داخلی مدرن اخیرا با در نظر داشتن ارزش و کیفیت سنگ دهبید مرمریت استفاده از این سنگ را به طراحی داخلی باز گردانده اند.


هنگامی که قصد خرید سنگ دهبید شایان انتخاب سنگی برای کاربری در شرایط سخت مانند نماهای خارجی ساختمان که در معرض عوامل جوی خواهد بود و یا فضاهای داخلی که میزان کاربری فراوان و رطوبت زیاد با آن مواجه خواهد شد، مانند آشپزخانه و حمام را دارید، سنگ طبیعی به عنوان با دوام ترین و بی دردسرترین عنصر انتخاب می شود.

خرید سنگ ساختمانی


خوشبختانه در کشور ما مرمریت های بسیار خوبی از جمله مرمریت دهبید در معادن سنگ دهبید وجود دارند که شفافیت و زیبایی و در عین حال مقاومت خوبی دارند.


دلیل نامگذاری این سنگ به نام سنگ دهبید، وجود معدن این سنگ در شهرستان خرم بید در شمال استان فارس و در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری شهر صفاشهر است که نام قدیم این شهر دهبید بوده است.


در میان علاقه مندان خرید سنگ دهبید، چینی ها در صدر قرار دارند که این سنگ را به صورت خام از معدن یا کارخانه نزدیک آن انتخاب کرده و به کشور چین ارسال می کنند.


از این رو برای دانستن نحوه انتخاب و خرید سنگ ارزان و با کیفیت و اطلاع از قیمت سنگ دهبید ابتدا باید نیازهایی که هر کاربرد از سنگ مورد انتخاب دارد، تعریف شود.


واضح است که برای چنین کاربرد هایی سنگ گرانیت و یا سنگ مرمریت دهبید مرغوب درجه یک توصیه می شوند.


نگین ارم – گروه تولیدی٬ معدنی سنگ دهبید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۱
مدیر کافه اطلاعات

مشاور روانشناسی وظایف بسیاری دارد که از میان آنها میتوان به ارزیابی خانواده، زود درمانی، خانواده درمانی، آموزش و تمرین و مطالعه درباب موضوعات مربوط به خانواده و بهبود آن اشاره کرد.

به طور عام میتوان در کلینیک روانشناسی، بیمارستان ها، کلینیک ها، مدارس  و به طور کل در مراکز درمانی از خدمات مشاوره خانواده استفاده کرد.

شما میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی استفاده کرده و سوالاتتان را با ما در میان بگذارید تا متخصصین علم روانشناسی به آنها پاسخ دهند.

ممکن است شما درگیر مشکلات همچون موضوعات مالی و اتفاقات قبل و بعد از ازدواج، نحوه اشتباه تعامل با والدین و یا فرزندان باشید.

 

همچنین راه کارهای شخصی شما جواب درستی برای حل این معضلات نباشید.

مشاوره قبل از ازدواج نوعی درمان است که برای کمک به زوجین درجهت بالا بردن آمادگی آن ها برای ازدواج طراحی شده است.

در یک جمله پاسخ این است ” همه چیز ریشه در رفتار شما دارد ” به نظر ساده می رسد اما دقیق تر که شویم جزئیات اشتباهات رفتاری را خواهیم گفت که شما را ناخواسته تبدیل به یک همسر بد و غیرقابل تحمل می سازد.

یک ازدواج پایدار و رضایت بخش می تواند منبع حمایت احساسی و عاطفی خوبی را فراهم کند و باعث بهبود و رفاه اقتصادی، سلامت ذهنی و سلامت روانی شود.

در حالی که رابطه جنسی همواره یکی از اولویت های مهم مردان به شمار می آید بسیاری از آن ها فقط می خواهند محبت بیشتری را تجربه کنند.

توجه خود به همسرتان را با انجام کارهایی مانند گرفتن دست او در جمع، فرستادن پیام های عاشقانه یا ماساژ دادن شانه های او نشان دهید.

زنان فکر می کنند که مردها نمی خواهند زن ها به آن ها نیاز داشته باشند.

آن ها فکر می کنند که مردها وقت کافی برای سپری کردن با آن ها به عنوان یک زوج ندارند و به آن نیازمند نیستند.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۳۹
مدیر کافه اطلاعات

گروه تولیدی معدنی نگین ارم به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه تولید سنگ دهبید با حجم موجود سنگ بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع این مشکل را در حوزه سنگ دهبید و سنگ دهبید شایان برطرف نموده است.

سنگ دهبید تولید شده در گروه تولیدی نگین ارم به دلیل فراوری با ماشین آلات روز ایتالیایی و استفاده از با کیفیت ترین سنباده های موجود و کنترل کیفیت دائمی دارای بالاترین کیفیت ساب می باشد.


اما برای ساب سنگ بخصوص سنگ دهبید شایان پس از نصب به جهت انجام ساب به وسیله یک هد دستی و انجام توسط یک اپراتور با کیفیت کارخانه قابل انجام نخواهد بود.

اما اگر بتوان ساب انجام شده توسط معدن سنگ دهبید را حفظ کرد هم به لحاظ هزینه به صرفه تر خواهد بود و هم اینکه کیفیت بالاتری را می توان داشت.

انواع سنگ مرمریت دهبید تیره

دلیل اصلی محبوبیت این سنگ شفافیت و زیبایی بسیار بالای آن است که آن را دقیقا با برترین سنگ های مرغوب خارجی قابل رقابت کرده است.


یکی از بهترین سنگ های ساختمانی به ویژه برای کف سازی، سنگ مرمریت دهبید است که به علت مرغوبیت بالا، ارزش صادراتی زیادی دارد و از سنگ های زیبا و بسیار لوکس برای دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود.


سنگ دهبید روشن در رنگ هایی با زمینه کرم رنگ در بازار موجود می باشد. بیشتر مشتریان اقدام به خرید سنگ دهبید کرم روشن، کرم مایل به تیره، کرم تیره، تیره مایل به کرم و تیره می نمایند.

از این رو برای دانستن نحوه انتخاب و خرید سنگ دهبید با کیفیت ابتدا باید نیازهایی که هر کاربرد از سنگ مورد انتخاب دارد، تعریف شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۵
مدیر کافه اطلاعات

داروهای‌ ضد افسردگی‌ برای‌ بعضی‌ از افراد که‌ افسردگی‌ طولانی‌ مدت‌ یا نسبتاً شدید دارند.

با تغییر در شیوه رفتار، افزایش فعالیت های بدنی، سبک زندگی و نوع دیدتون میتوانید با استفاده از روشهای درمان افسردگی به سلامتی کامل برسید

 

با استفاده از مشاوره روانشناسی، مصرف داروهای روانپزشکی و انجام کارهای ساده میتوانید با یکی از روشهای درمان افسردگی به مقابله با آن بپردازید.

 

اما شرایط افسردگی متفاوت درمان های متفاوتی هم نیاز دارد و نمیتوان سرخود به مصرف مکمل های غذایی مبادرت ورزید.

علاوه بر فاکتور های زیستی و روانی، زنان می توانند به دلیل اتفاقاتی در زندگی – همچون بارداری و زایمان نیز افسرده شوند.

 

هنگامی که شما افسرده هستید، بیشتر تمایل به عقب نشینی و انزوا دارید تا ارتباط برقرار کردن با نزدیکان خانواده و دوستانتان

 

اما تحقیقات در مورد افسردگی زنان نشان می دهد که حمایت از دیگران احساس شادی بسیار بیشتری به انسان می بخشد.

 

بسیاری از مردان از گفتن دقیق آن چیزی که می خواهند و یا احساسی که دارند، می ترسند.

مردانی که می دانند که چگونه بدن زنان را با بوسه های وحشیانه شان تحریک کنند، به مراتب جذاب تر هستند

 

وقتی شما خودتان را به خواب می زنید و یا واقعا زود می خوابید، همسرتان را آزرده خاطر می کنید.

برخی افراد می گویند: هنگام رابطه ی جنسی دچار شکم درد می شویم، درحالیکه به اندام های خارجی و واژن خود اشاره ای نمی کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۶
مدیر کافه اطلاعات

سنگ دهبید تولید شده در گروه تولیدی نگین ارم به دلیل فراوری با ماشین آلات روز ایتالیایی و استفاده از با کیفیت ترین سنباده های موجود و کنترل کیفیت دائمی دارای بالاترین کیفیت ساب می باشد.


در حال حاضر یکی از بزرگترین معادن سنگ مرمریت ایران است و حجم تولید بسیار بالایی دارد.

سنگ دهبید شایان همانند معدن سنگ دهبید شایان عمده  تولیدات خود را به صورت خام صادر کرده و مابقی تولید خود را به کارخانه های سنگبری داخلی میفروشد.

بعضی از عوامل گرانی مانند معدن سنگ دهبید و کیفیت فرآوری و سیستم سورت بندی، عوامل تاثیرگذار و مهم در قیمت هستند.


 استفاده از ابعاد کوچکتر یا مستطیل تاثیر بسیار زیادی در قیمت سنگ دهبید دارد.

برای مثال اگر قیمت سنگ دهبید ممتاز با سایز ۸۰x۸۰ هر متر دویست و چهل هزار تومان باشد همان سنگ با همان کیفیت فرآوری با ابعاد ۴۰x۶۰ قیمتی حدود یکصد هزار تومان دارد.

قیمت سنگ دهبید

اما اگر بتوان ساب انجام شده توسط کارخانه سنگ دهبید را حفظ کرد هم به لحاظ هزینه به صرفه تر خواهد بود و هم اینکه کیفیت بالاتری را می توان داشت.


سنگ مرمر همانند سنگ دهبید شایان یکی از مرغوب ترین سنگ های ساختمانی است که از معروف ترین انواع سنگ طبیعی است.


رنگ سنگ های مرمر دهبید اینقدر مهم است که یکی از دسته بندی هایی که روی این سنگ انجام می گیرد بر اساس رنگ سنگ ها می باشد.

اما سنگ هایی که مقاومت سایشی کمی دارند، در برابر سایش تغییرات محسوسی در ظاهرشان ایجاد شده یا حتی بخش هایی از آن ها به ویژه لبه هایشان خرد می شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۰۱
مدیر کافه اطلاعات

ایران به لطف الطاف الهی یکی از غنی ترین کشورهایی ست که بسیاری از معادن و ذخایر را در خود جای داده است.

اما متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی به بخش معدن بخصوص معدن سنگ دهبید این بخش مهم و منبع عظیم و سرمایه ملی تنها یک درصد از بخش تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است.

بنابراین در هنگام خرید سنگ ساختمانی بویژه خرید سنگ دهبید نهایت دقت را نمائید.

سنگ مرمر همانند سنگ دهبید شایان یکی از مرغوب ترین سنگ های ساختمانی است که از معروف ترین انواع سنگ طبیعی است.

بیشترین ترکیبات تشکیل دهنده سنگ مرمر، کلسیت و آراگونیت است. خاک رس و کوارتز نیز دیگر مواد معدنی موجود در مرمر هستند.

از این رو المان های فنی خاصی باید مد نظر قرار گیرد تا بر اساس آن ها مشخصات سنگ ساختمانی مناسب را تعیین کرده و سنگ ها را با آن ها سنجید.

اولین مورد این است که یک سنگ طبیعی خوب و مناسب و با کیفیت همچون سنگ دهبید شایان، باید مقاومت بالایی در برابر لکه دار شدن داشته باشد.

بنابراین در انتخاب و خرید سنگ مناسب ساختمان بخصوص برای خرید سنگ دهبید که بهترین سنگ فرش ساختمانی است بسیار دقت کنید.

لازم بذکر است که به قیمت سنگ دهبید هم توجه ویژه ای باید شود.

طراحان داخلی مدرن اخیرا با در نظر داشتن ارزش و کیفیت سنگ دهبید مرمریت استفاده از این سنگ را به طراحی داخلی باز گردانده اند.

برای این منظور از این سنگ در طراحی داخلی بصورت کم به کار می رود که بیش از حد در دید نباشد.

خوشبختانه در کشور ما مرمریت های بسیار خوبی از جمله مرمریت دهبید در معادن سنگ دهبید وجود دارند که شفافیت و زیبایی و در عین حال مقاومت خوبی دارند.

با تشکر / نگین ارم - گروه تولیدی٬ معدنی سنگ دهبید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۰
مدیر کافه اطلاعات