کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

خدمات یک مشاور خوب برای زندگی زناشویی ایده آل

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

مشاور روانشناسی وظایف بسیاری دارد که از میان آنها میتوان به ارزیابی خانواده، زود درمانی، خانواده درمانی، آموزش و تمرین و مطالعه درباب موضوعات مربوط به خانواده و بهبود آن اشاره کرد.

به طور عام میتوان در کلینیک روانشناسی، بیمارستان ها، کلینیک ها، مدارس  و به طور کل در مراکز درمانی از خدمات مشاوره خانواده استفاده کرد.

شما میتوانید از بخش مشاوره روانشناسی استفاده کرده و سوالاتتان را با ما در میان بگذارید تا متخصصین علم روانشناسی به آنها پاسخ دهند.

ممکن است شما درگیر مشکلات همچون موضوعات مالی و اتفاقات قبل و بعد از ازدواج، نحوه اشتباه تعامل با والدین و یا فرزندان باشید.

 

همچنین راه کارهای شخصی شما جواب درستی برای حل این معضلات نباشید.

مشاوره قبل از ازدواج نوعی درمان است که برای کمک به زوجین درجهت بالا بردن آمادگی آن ها برای ازدواج طراحی شده است.

در یک جمله پاسخ این است ” همه چیز ریشه در رفتار شما دارد ” به نظر ساده می رسد اما دقیق تر که شویم جزئیات اشتباهات رفتاری را خواهیم گفت که شما را ناخواسته تبدیل به یک همسر بد و غیرقابل تحمل می سازد.

یک ازدواج پایدار و رضایت بخش می تواند منبع حمایت احساسی و عاطفی خوبی را فراهم کند و باعث بهبود و رفاه اقتصادی، سلامت ذهنی و سلامت روانی شود.

در حالی که رابطه جنسی همواره یکی از اولویت های مهم مردان به شمار می آید بسیاری از آن ها فقط می خواهند محبت بیشتری را تجربه کنند.

توجه خود به همسرتان را با انجام کارهایی مانند گرفتن دست او در جمع، فرستادن پیام های عاشقانه یا ماساژ دادن شانه های او نشان دهید.

زنان فکر می کنند که مردها نمی خواهند زن ها به آن ها نیاز داشته باشند.

آن ها فکر می کنند که مردها وقت کافی برای سپری کردن با آن ها به عنوان یک زوج ندارند و به آن نیازمند نیستند.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی