کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

اما برای ساب سنگ بخصوص سنگ دهبید شایان پس از نصب به جهت انجام ساب به وسیله یک هد دستی و انجام توسط یک اپراتور با کیفیت کارخانه قابل انجام نخواهد بود.

سنگ طبیعی پایدار ترین در میان مصالح ساختمانی

 هنگامی که قصد انتخاب سنگی همچون سنگ دهبید شایان را برای کاربری در شرایط سخت مانند نماهای خارجی ساختمان در نظر دارید حتماً تحقیق کنید از قبل که در کدام کارخانه سنگ دهبید تولید می شود.


جهت خرید سنگ دهبید و اطلاع از قیمت سنگ دهبید حتماً با ما تماس بگیرید.

 ۱۶۱۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۸
مدیر کافه اطلاعات

دلایل زیادی وجود دارد که سازندگان خوب، کف سازی واحد مسکونی خود را با سنگ دهبید شایان درجه یک به ویژه سنگ مرمریت دهبید انجام دهند.


نکته قابل توجه در مورد سنگ های طبیعی یکدستی و سورت آن می باشد که پس از نصب هماهنگی بین آنها باشد و به اصطلاح شطرنجی نشود.

سنگهای دگرگونی مانند مرمر، هرگاه سنگهای رسوبی یا آذرین مدت زیادی در اعماق زمین در معرض فشار و حرارت زیادی قرار گیرند ، بوجود آمده و در واقع دگرگون می شوند.

سنگ مناسب برای نمای ساختمان

در این بین نباید از سنگ دهبید هم بعنوان سنگ مناسب برای نمای ساختمان غافل شد.

یکی دیگر از مزایای سنگ دهبید این است که به لحاظ قیمت سنگ دهبید و هزینه مناسب ترین نوع سنگ برای سنگ نمای ساختمان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۳
مدیر کافه اطلاعات

موضوعی که بدون شک بر همگان عیان است اهمیت بسیار رابطه جنسی سالم و ایمن است. در این بخش قصد بررسی علمی و روانشناسی موضوع روابط جنسی را داریم تا در این زمینه به کامیابی و موفقیت بیشتر نایل شویم.

رابطه خشن یک دلیل درد واژن بعد رابطه جنسی است.

از ارتباط جنسی مقعدی خودداری کنید؛ زیرا باعث ایجاد فشار و اصطحکاک مضاعف بر روی واژن می شود.

درد واژن بعد رابطه جنسی

از وظیفه مرد در روابط زناشویی این است که اولین قدم را او برمی دارد و وظایف زن در روابط زناشویی یک امری لازم الجرا در زندگی مشترک است.

آیا می دانید مشاوره روانشناسی خانواده یکی از مهم ترین اقدامات برای حفظ سلامت خانواده و به تبع آنها جامعه و کشور میباشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۰۰:۴۷
مدیر کافه اطلاعات

به طور کلی سنگ دهبید روشن، پلنگی و تیره انواع این نوع سنگ را تشکیل می دهند. 

اینکه نام سنگ دهبید را زیاد می شنویم به علت بالاتر بودن کیفیت ذاتی این سنگ نسبت به سایر سنگ های مشابه است.

قیمت سنگ دهبید

در حال حاضر از معدن اصلی سنگهایی با درجات پایین تر از سوپر در بازار موجود است که باز هم میتوان گفت از محصولات دیگر معادن نیز در درجه بالاتری قرار دارند.

بعضی از عوامل گرانی مانند معدن سنگ دهبید و کیفیت فرآوری و سیستم سورت بندی، عوامل تاثیرگذار و مهم در قیمت سنگ دهبید شایان هستند.

زمینه کرم رنگ سنگ دهبید، باعث سازگاری آن در بکار رفتن در هر نوع دکوراسیون می شود. همچنین زمینه شفاف و یکدست، زیبایی کم نظیری به آن بخشیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۶
مدیر کافه اطلاعات

در این مقاله آموزشی به نقل از وبسایت روانشناسی ویکی روان می خواهیم به وظیفه زن در روابط زناشویی و وظیفه مرد در روابط زناشویی بپردازیم؟

شما باید قادر به درک ترس ها و ضعف های او باشید و ترس ها و ضعف های خود را به او بگویید.

وظایف زن در روابط زناشویی

فکر می کنم هیچ خانم بالغی وجود نداشته باشد که نتواند ۳۰۰۰ دلار برای خریدن یک هدیه برای شوهرش یا بیرون بردن او خرج کند.

او با همسرش همچون یک بانو، با عزت و احترام رفتار می کند. اگر نمی تواند غذای مورد علاقه او را بپزد، او را به شام بیرون دعوت می کند. او از همسرش انتظار عشق و احترام متقابل دارد.


وظیفه مرد در روابط زناشویی میگوید که محبت مرد به همسرش یک تعهد همیشگی است. او روابط خود و همسرش را به طور مداوم از طریق کار تیمی و ارتباط صادقانه تقویت می کند.

زنان به مردان نیاز دارند تا به آن ها ثبات عاطفی، حس امنیت و حتی لذت بدهند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۹
مدیر کافه اطلاعات

در این مقاله آموزش رایگان سئو با عمده تغییرات حاکم و موثر بر سئو سایت در الگوریتم جدید گوگل آشنا می شویم.


اگر شما سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کرده باشید و با عباراتی در گوگل رتبه گرفته باشید، زمانی که آن کلمه را در گوگل سرچ می کنید.

موقعیت و جایگاه آن کلمه کلیدی در گوگل و همپچنین میزان پیشرفت و یا سقوط آن را بر اساس درصد بهمراه تعداد نمایش و تعداد کلیک ها را برایتان نمایان می سازد.

آخرین تغییرات الگوریتم گوگل در آبان ۱۳۹۷

تمامی سئوکارها همچون جناب آقای محمد مرادی مدیر تیم سئو سایت کلید موفقیت بهنگام شروع کار خود برای انجام سئو سایت استارت کار خود را با ثبت سایت و دریافت گزارش های تحلیلی و آماری در سرچ کنسول گوگل یا همان گوگل سرچ کنسول آغاز می کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۷ ، ۰۶:۱۸
مدیر کافه اطلاعات

یکی از این سنگ های ساختمانی سنگ دهبید شایان می باشد که بسیار پرکاربرد و پرفروش در صنعت سنگهای ساختمانی می باشد.


در نگهداری سنگ گرانیت به عنوان کانتر آشپزخانه، استفاده از پاک کننده های ملایمی مانند مایع ظرفشویی ملایم و صابون روغنی بسیار مطلوب است. می توان از پد تمیز کننده با الیاف مصنوعی نیز برای تمیز کردن کانتر آشپزخانه بهره برد.

از این رو یکی از بهترین سنگ ها برای این نوع کاربرد در ساختمان، سنگ دهبید می باشد زیرا شفافبت و زیبایی از مشخصات سنگ دهبید به شمار می رود.

مشخصات سنگ دهبید


با توجه به اینکه سنگ دهبید بهترین نوع سنگ برای ساخت خانه های سنگی می باشد، بنابراین جهت خرید سنگ دهبید و اطلاع از قیمت سنگ دهبید با شماره تلفن سراسری ۱۶۱۸ تماس حاصل نمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۲:۱۵
مدیر کافه اطلاعات

آمارها نشان می دهد که در سال آینده کسب و کار های اینترنتی رشدی دو برابر رقبای سنتی خود داشته باشند؛ از این جهت بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که آینده کسب و کار از آن کسانی است که برای سئو سایت سرمایه گذاری می کنند.

بهینه سازی موتورهای جستجو

داشتن یک سایت بهینه شده برای موتور جستجو گوگل توسط یک کارشناس سئو،گامی مهم است که شما برای موفقیت بیزینس خود می توانید بردارید.


سئو سایت با بالا بردن رتبه شما در گوگل باعث بهتر دیده شدن کسب و کارتان می شود؛ حتی زمانی که کسب و کارتان بسته است و شما در تعطیلات بسر می برید؛ می توانید برای خودتان مشتری جذب کنید. اما مزایای سئو فقط به این موارد خلاصه نمی شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۷ ، ۲۰:۰۹
مدیر کافه اطلاعات