کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه دریافت سجام رایگان

جهت ثبت نام سجام رایگان می تونید از طریق آموزش ویدئو کارگزاری آگاه که توسط گروه دیجیتال مارکتینگ کلید موفقیت تدوین شده پیش برین. 

 

لینک مشاهده فیلم آموزش رایگان سجام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۹ ، ۰۰:۳۰
مدیر کافه اطلاعات

در ساخت گلدسته ‌ها و مناره‌ ها این نکته نیز در نظر گرفته شده که کاشی‌ های طراحی شده و پرچم‌ ها و سایر موارد در طراحی و جایگزینی در گنبد سازی به خوبی قرار می گیرد.

گروه تولیدی گلدسته سازی ثارالله مازندران از معتبرترین تولیدکنندگان گلدسته و مناره‌ های فلزی و پیش ساخته هستند.

برای اطلاع از تمامی محصولات تولیدی و استعلام قیمت آن‌ها، می ‌توانید با کارشناس مربوطه (۷۵۸۵ ۲۲۵ ۰۹۱۱) تماس بگیرید.

Pasargadae

سازه‌های فلزی همچون گنبد فلزی از نظر وزنی سبک‌تر هستند و مقاومت بیشتری در مقابل شرایط مختلف دارند.

طراحی گنبد مسجد متناسب با شرایط آب و هوایی قرارگیری گنبد

طراحی نقشه و شکل دهی آهن ‌آلات در ساخت گنبد (این مرحله مهم‌ترین مرحله ساخت است که اگر دقت کافی نباشد موجب کند پیش رفتن اجرا و هزینه بالا خواهد شد.)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۷
مدیر کافه اطلاعات

کارشناسان مجربی که در طراحی و ساخت گنبد و گلدسته های فلزی در این گروه تولیدی فعالیت می‌کنند این تضمین را به مشتری می ‌دهند که تمامی سفارشات در زمینه تولید و ساخت گنبد و گلدسته مسجد با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع ورق‌ های استیل نقره‌ای یا طلایی ضد زنگ صورت می گیرد.

گلدسته سازی ثارالله ساخت گنبد و گلدسته مسجد، ساخت انواع گنبد و گلدسته مسجد و امام زاده ها و ضریح داخل حرم، طراحی و ساخت گنبد و گلدسته با ده ها نمونه و نصب آن در مساجد و امام زاده ها و دیگر اماکن متبرکه

Rostam

کارگاه گلدسته سازی ثارالله سازنده انواع گنبد و گلدسته مسجد، ضریح در طرح ها و ابعاد مختلف با انواع ورق استیل میرور طلایی، نقره ای و آلومینیوم با کادری مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته صنعتی آماده ارائه خدمات گلدسته سازی در تهران می باشد.


تمامی مشتریان از تمامی شهرها و استان ‌ها می ‌توانند با کارشناسان مربوطه در گروه تولیدی گلدسته سازی ثارلله مازندران تماس حاصل نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۹ ، ۱۰:۳۲
مدیر کافه اطلاعات

پنل پیامکی می تواند اطلاعات شماره ها را براساس سن و جنسیت، شغل و همچنین محل زندگی طبقه بندی کند و شما قادر خواهید بود با انتخاب محدوده مورد نظرتان تنها پیام را به مثلا خانمهای خانه دار یا خیاط ساکن تهران و 20 سال به بالا بفرستید...

استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری یکی از همین ابزارهای بازاریابی است که می‌تواند تأثیرات دائم و چشمگیری در فروش و سود شما داشته باشد.

در دنیای بازاریابی، چند جمله معروف وجود دارند که  اطلاع از آن ‌ها برای شما به ‌عنوان صاحب یک کسب‌ و کار‌ کاملاً ضروری است.

حتی از این پنل‌های دستگاه ذخیره‌ شماره موبایل مشتریان می‌توان برای بازاریابی استفاده نمود و تعداد زیادی از مشتریان و مخاطبین را برای بهبود و رشد کسب‌ و کار خود استفاده نمود. 

قابل توجه تمامی خریداران عزیز که برای خرید پنل های پیامک لایت پنل و یا دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری اقدام کردند.

یکی دیگر از نکات مهم در بررسی کامل دستگاه ذخیره ثبت تلفن مشتری این است که مثلا پیام خوش امدگویی یا پیام تشکر از خرید شماو... متن هایی از این قبیل که دستگاه ذخیره موبایل مشتری این امکان را برای ارسال برایتان فراهم می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۲
مدیر کافه اطلاعات