کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

ساخت گنبد برای اماکن متبرکه

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ

کارشناسان مجربی که در طراحی و ساخت گنبد و گلدسته های فلزی در این گروه تولیدی فعالیت می‌کنند این تضمین را به مشتری می ‌دهند که تمامی سفارشات در زمینه تولید و ساخت گنبد و گلدسته مسجد با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع ورق‌ های استیل نقره‌ای یا طلایی ضد زنگ صورت می گیرد.

گلدسته سازی ثارالله ساخت گنبد و گلدسته مسجد، ساخت انواع گنبد و گلدسته مسجد و امام زاده ها و ضریح داخل حرم، طراحی و ساخت گنبد و گلدسته با ده ها نمونه و نصب آن در مساجد و امام زاده ها و دیگر اماکن متبرکه

Rostam

کارگاه گلدسته سازی ثارالله سازنده انواع گنبد و گلدسته مسجد، ضریح در طرح ها و ابعاد مختلف با انواع ورق استیل میرور طلایی، نقره ای و آلومینیوم با کادری مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته صنعتی آماده ارائه خدمات گلدسته سازی در تهران می باشد.


تمامی مشتریان از تمامی شهرها و استان ‌ها می ‌توانند با کارشناسان مربوطه در گروه تولیدی گلدسته سازی ثارلله مازندران تماس حاصل نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۵
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی