کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

خدمات فرآوری سنگ از معدن آن

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۲۷ ق.ظ

قبل از انتخاب و خرید سنگ دهبید باید اطلاعات کاملی از انواع و مشخصات سنگ دهبید داشته باشیم تا هم با چشمی باز خرید کنیم و هم اینکه در معرض سو استفاده دلالان قرار نگیریم.


سنگ های ساختمانی به دلیل استخراج آنها از دل کوه و طبیعی بودن آنها از نقش و نگار و زمینه های رنگی متفاوتی برخوردار هستند و نمی توان در تولید آن به لحاظ رنگ و خطو گل دخل و تصرف داشت.


برای مثال اگر قیمت سنگ دهبید ممتاز با سایز ۸۰x۸۰ هر متر دویست و چهل هزار تومان باشد همان سنگ با همان کیفیت فرآوری با ابعاد ۴۰x۶۰ قیمتی حدود یکصد هزار تومان دارد.


معدن سنگ دهبید که با نام معدن چاه مرغی شناخته شده است اولین معدن با نام دهبید است که بعلت نزدیکی به شهر صفاشهر با نام قدیم آن یعنی دهبید معروف شده است. 


در حال حاضر از معدن اصلی سنگهایی با درجات پایین تر از سوپر در بازار موجود است که باز هم میتوان گفت از محصولات دیگر معادن نیز در درجه بالاتری قرار دارند.


سنگ دهبید مرمریت دارای معدنی غنی و بزرگ در منطقه دهبید است که در سالهای اخیر سرمایه گذاری بسیار زیادی در آن صورت گرفته است.


با توجه به قیمت بالای رزین اپوکسی و حجم مصرف بالای آن برای تقویت هر متر مربع از سنگ دهبید شایان همه تولید کنندگان توانایی خرید و مصرف آن را نداشته و از گردونه تولید سنگ دهبید شایان حذف می شوند.


اما از میان مرمریت ها، سنگ دهبید به لحاظ تراکم بیشتر و کیفیت ذاتی سنگ از استحکام به مراتب بالایی برخوردار است.

گروه تولیدی معدنی نگین ارم با تجربه ای ۳۰ ساله و با کادری مجرب و با تجربه و سرمایه گذاری کلان در تولید و دپوی سنگ دهبید،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۷
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی