کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

خرید از معدن سنگ ارزان

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵ ق.ظ

گروه تولیدی معدنی نگین ارم به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه تولید سنگ دهبید با حجم موجود سنگ بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع این مشکل را در حوزه سنگ دهبید و سنگ دهبید شایان برطرف نموده است.

سنگ دهبید تولید شده در گروه تولیدی نگین ارم به دلیل فراوری با ماشین آلات روز ایتالیایی و استفاده از با کیفیت ترین سنباده های موجود و کنترل کیفیت دائمی دارای بالاترین کیفیت ساب می باشد.


اما برای ساب سنگ بخصوص سنگ دهبید شایان پس از نصب به جهت انجام ساب به وسیله یک هد دستی و انجام توسط یک اپراتور با کیفیت کارخانه قابل انجام نخواهد بود.

اما اگر بتوان ساب انجام شده توسط معدن سنگ دهبید را حفظ کرد هم به لحاظ هزینه به صرفه تر خواهد بود و هم اینکه کیفیت بالاتری را می توان داشت.

انواع سنگ مرمریت دهبید تیره

دلیل اصلی محبوبیت این سنگ شفافیت و زیبایی بسیار بالای آن است که آن را دقیقا با برترین سنگ های مرغوب خارجی قابل رقابت کرده است.


یکی از بهترین سنگ های ساختمانی به ویژه برای کف سازی، سنگ مرمریت دهبید است که به علت مرغوبیت بالا، ارزش صادراتی زیادی دارد و از سنگ های زیبا و بسیار لوکس برای دکوراسیون داخلی ساختمان به شمار می رود.


سنگ دهبید روشن در رنگ هایی با زمینه کرم رنگ در بازار موجود می باشد. بیشتر مشتریان اقدام به خرید سنگ دهبید کرم روشن، کرم مایل به تیره، کرم تیره، تیره مایل به کرم و تیره می نمایند.

از این رو برای دانستن نحوه انتخاب و خرید سنگ دهبید با کیفیت ابتدا باید نیازهایی که هر کاربرد از سنگ مورد انتخاب دارد، تعریف شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی