کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

معدن سنگ دهبید شایان

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ق.ظ

اما تیم فنی و تخصصی نگین ارم با سال ها تلاش بی وقفه و در نهایت اختراع دستگاه سورت پلاس، توانست این خلاء را در صنعت سنگ ساختمانی که بارزترین آنها سنگ دهبید شایان است مرتفع کند.

به این دلیل که در کارخانجات گروه تولیدی نگین ارم رگه های ریز شکننده سنگ دهبید شایان در مرحله اول و قبل از پیش ساب با رزین اپوکسی پر شده و به مدت ۲۴ ساعت به آنها استراحت داده می شود.

بعضی از عوامل گرانی مانند معدن سنگ دهبید و کیفیت فرآوری و سیستم سورت بندی، عوامل تاثیرگذار و مهم در قیمت هستند.

سنگ دهبید نگین ارم

برای مثال اگر قیمت سنگ دهبید ممتاز با سایز ۸۰x۸۰ هر متر دویست و چهل هزار تومان باشد همان سنگ با همان کیفیت فرآوری با ابعاد ۴۰x۶۰ قیمتی حدود یکصد هزار تومان دارد.


اما تمیز کننده های موضعی دائمی به سختی از روی سطح سنگ پاک شده و به علت داشتن ترکیبی از پلیمرهای با زمینه آب یا یک حلال دیگر، اغلب استفاده از آن ها روی گرانیت توصیه نمی شود.

نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که سنگ دهبید را حتما از معدن سنگ دهبید تهیه نمایید و بدانید که تغییر مد در بازار سنگ های طبیعی آنقدر المان تاثیر گذاری می تواند نباشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۰
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی