کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

3 کلید جدید برای رسیدن به موفقیت!

 

 

۱. جرأت انجام کار را داشته باشید.

دیل کارنگی می‌گوید: «کسی به بعیدترین نقطه می‌رسد که می‌خواهد کاری را انجام دهد و جرأت انجامش را دارد. قایق اطمینان از ساحل دور نمی‌شود».آیا جرأت انجام کار‌های غیرممکن را دارید؟ هیچ وقت نباید در زندگیتان زمانی باشد که شما سعی بر انجام غیرممکن نداشته باشید. غیرممکن‌ها هستند که شما را پرورش می‌دهند و به شما آن چیزی را نشان می‌دهند که باید به آن تبدیل شوید.

شهامت داشتن به معنای فقدان ترس نیست، نمی‌گوییم نترس، بترس و اقدام کن! افراد با جرأت هم می‌ترسند، ولی هرگز تسلیم نمی‌شوند و نمی‌گذارند ترس آن‌ها را فلج کرده و از اقدام کردن منع کند. وقتی افراد از انجام کار‌های بزرگ و چالش برانگیز فرار می‌کنند و ترجیح می‌دهند در محدوده امن خود بمانند، پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود.

شروع کنید و جرأت داشته باشید. از محدوده امن و راحتی خود دورتر بروید و خودتان را رشد دهید. کار‌ها و فعالیت هایتان را افزایش دهید، انتظاراتتان را بیشتر کنید و قوه تصور و خیالتان را تقویت کنید.

 

۲. نرخ شکست خود را دوبرابر کنید.

توماس جی. واتسون می‌گوید: «می خواهید فرمولی برای موفقیت به شما بدهم؟ خیلی ساده است. نرخ شکست خود را دو برابر کنید. شما به شکست به عنوان دشمن موفقیت می‌نگرید. ولی اصلاً اینطور نیست. شاید شکست شما را دلسرد کند یا شاید از آن چیزی یاد بگیرید.

پس پیش بروید و اشتباه کنید. هر کاری می‌توانید بکنید. چون باید به یاد داشته باشید که آنجا جائی است که کلید موفقیت را خواهید یافت».

شکست به هیچ وجه نقطه مقابل موفقیت نیست بلکه بخشی از آن بوده و در مسیر موفقیت قرار دارد. شما نمی‌توانید بدون گذر از شکست‌ها به موفقیت برسید. وقتی در کاری شکست رو تجربه می‌کنید به این معنی است که هنوز موفق نشده اید، هیچ دلیلی ندارد که آن را دوباره امتحان نکنید فقط به این دلیل که قبلا امتحان کرده و موفق نشده اید.

اگر می‌خواهید موفق شوید باید شکست بخورید. هیچ کس با چند شکست کوچک موفق نمی‌شود.

بعد از تنها سه بار شکست خوردن، اولین کسی نخواهید بود که موفق می‌شود. باید شکست بخورید، شکست، شکست و شکست. شکست راه رسیدن به موفقیت است. آنقدر باید زمین بخورید تا راه رفتن را یاد بگیرید.

 

۳. از خواسته خود استفاده کنید.

وینسنت تی. لمباردی می‌گوید: «تفاوت بین یک فرد موفق و دیگران عدم توانایی یا کمبود دانش او نیست، بلکه نخواستن اوست».

آرزو کلمه دیگری برای خواستن است. برای موفق شدن باید بیشتر از هر چیز دیگری آرزوی موفق شدن داشته باشید. افراد موفق قویتر یا لزوماً باهوشتر از دیگران نیستند، ولی آرزوی آن‌ها بیشتر است.

آن‌ها آرزوی فراوانی برای تحقق اهداف‌شان دارند. آیا شما هم آرزو‌های فراوانی دارید؟ بدون آرزو، انگیزه رسیدن به هدف را نخواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۰:۴۵
مدیر کافه اطلاعات

پنل پیامکی می تواند اطلاعات شماره ها را براساس سن و جنسیت، شغل و همچنین محل زندگی طبقه بندی کند و شما قادر خواهید بود با انتخاب محدوده مورد نظرتان تنها پیام را به مثلا خانمهای خانه دار یا خیاط ساکن تهران و 20 سال به بالا بفرستید.

حالا اگر موبایل عباس آقا پیش شماره مثلا 0912 داشته باشد، تکلیف چیست؟

پاسخ این سوال در امکان ارسال از دکل مخابراتی BTS نهفته است. ارسال BTS، تنها اشخاصی را هدف می گیرد که در یک منطقه یا محله خاص به طور مرتب رفت و آمد دارند. 

امکان گزارش گیری در پنل های پیامکی لایت پنل

حالا از کجا بفهمیم که چند درصد خیاط های تهرانی پیام ما را در موعد مقرر دریافت کرده اند و برای حراجی خودشان را به موقع می رسانند؟

امکان گزارش گیری ما را مطمئن می سازد که چند درصد از پیام های پنل sms ما به گوشی مخاطب یا حداقل به مخابرات رسیده و چه تعدادی حتی به گوشی مخاطب نرسیده اند.

همچنین از طریق امکان دریافت پیامک، مخاطبان می توانند سوالات خود را در مورد حراجی و تخفیف های آن از ما بپرسند یا در نظرسنجی و مسابقات شرکت کرده و خلاصه با ما ارتباط دوطرفه داشته باشند. 

در کل یک پنل sms مناسب همانند دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان لایت پنل، با قابلیت هایی از قبیل ارسال تکی و انبوه پیام ها، امکان ارسال هوشمند یا هدفمند و ارسال به صورت تدریجی و در طی زمان و همچنین امکان گزارش گیری، شرکت در مسابقات، نظرسنجی، صدای مشتری، مشتریان پرمخاطب و امکاناتی از این قبیل، استفاده هوشمند از تبلیغات پیامکی را در دنیای مجازی امکان پذیر می کند. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۱۵
مدیر کافه اطلاعات