کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

با برقراری روابط زناشویی در مکانی متفاوت مانند حیاط یا اتاقی که قبلا در آن رابطه جنسی برقرار نکرده اید، به رابطه ی جنسی خود هیجان وارد کنید.

 

بررسی هایی که بر روی زندگی های زناشویی طولانی مدت انجام شده اند نشان می دهند که تعهد به همسر و نهاد ازدواج باعث شده است که فرد همسر خود را بهترین دوست خود بداند و اهداف زندگی مشتری شان و حس همزیستی، این ازدواج را پایدار تر کرده است.

هر پسر یا دختری ممکن است بگوید شما باید مانند فیلم های پورن عمل کنید و مانند هنر پیشه ها باشید.

در حال حاضر سکوت یک رفتار ناخوشایندی در هنگام روابط زناشویی به شمار می آید.

داشتن رابطه جنسی زیاد در زنان باعث بوجود آمدن شرایطی می شود که به آن پوسته پوسته شدن واژن می گویند

 

درد در واژن بعد رابطه جنسی زیاد از شایع ترین عوارض در خانم ها میباشد.

علیرغم این کمبود کیفیت زندگی زناشویی تا نیمه عمر و همچنین کاهش رضایت زناشویی در طول نیمه ی دوم دهه ی ۲۰ زندگی، اکثر مردم گزارش کرده اند که روابط شان حتی تا ادامه ی زندگی نیز بسیار بسیار شاد و رضایتبخش بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۰
مدیر کافه اطلاعات

از دیگر معادن دهبید می توان به معدن سنگ دهبید، معدن دهبید انگورک، معدن دهبید زارع، معدن دهبید حسن آباد، معدن دهبید ثمین، معدن دهبید احرار، معدن دهبید قمصری و ... اشاره کرد.

از میان این معادن معدن دهبید شایان در رتبه نخست استخراج و فرآوری و فروش قرار دارد که در کارخانه سنگ دهبید نمونه کامل آن تولید می شود.

به همین دلیل است که از تمام نقاط جهان برای استفاده از سنگ های دهبید مسیر های طولانی را معدن سنگ دهبید طی می کنند تا به خرید سنگ دهبید جهت استفاده در پروژه های خود بپردازند.

به علت وجود تنوع معادن و نوع و رنگ آنها، ایران در دنیا به بهشت معادن سنگ ساختمانی شهرت یافته است.

قیمت سنگ دهبید

ذخایر سنگ های ساختمانی جهادن حدودا به ۱۵ میلیارد تن می رسد که شامل گرانیت ها، مرمریت ها، تراورتن ها و مرمرهاست.


با توجه به اختلاف قیمت سنگ دهبید نسبت به سایر سنگ های مرمریت و بالاتر بودن قیمت سنگ دهبید، یکی از موارد مهم در انتخاب سنگ دهبید قیمت آن است.

اینکه نام سنگ دهبید را زیاد می شنویم به علت بالاتر بودن کیفیت ذاتی این سنگ نسبت به سایر سنگ های مشابه است.

پس به دلیل سبک زندگی مردم ایران و گرایش ایرانی ها به رنگ قهوه ای و کرم و رنگ های گرم، بهترین گزینه سنگ دهبید شایان خواهد بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۲
مدیر کافه اطلاعات

ازدواج باعث می شود که آن ها فکر کنند دیگر تنها نیستند و نمی توانند آزاد باشند.

علت ازدواج نکردن پسران و مردان هیچ ربطی به نبود زن در دنیای اطرافشان ندارد و فقط یک بهانه است.

با این که با داشتن رابطه جنسی علاقه و نزدیکی بسیار بیشتری بین دو فرد اتفاق می افتد، ازدواج موفق ازدواجی است که باعث یک رابطه جنسی مطلوب شود – نه برعکس.


یکی از دلایل ازدواج این است که خدا برای ما در نظر گرفته و احساسی که در قلب مان قرار داده است تنها بخشی از طرح های او برای زندگی ماست.

مشاوره ازدواج

بررسی ها نشان داده اند که مردان متاهل نسبت به مردان مجرد ترفیع و  ارتفاع رتبه ی بیشتری پیدا می کنند و چیزی که بیشتر زنان قدرتمند دارند، این است که ازدواج کرده اند.


مشاوره خانواده یکی از انواع مشاوره روانشناسی https://www.wikiravan.com/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C/ میباشد که در آن موضوع اصلی خانواده و موارد مربوط به آن میباشد.

تحقیقات نشان می دهند که در مواجهه با انتخاب های فراوان، افرادی که قصد انتخاب بهترین گزینه -حداکثرها- را دارند، با افزایش میزان افسردگی رو به رو می شوند.

درحقیقت، کمک خواستن از دیگران درصورت لزوم نشانه آن است که می دانید افسردگی چگونه شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد و می خواهید با کمک داروهای ضد افسردگی کاری بکنید.


بهترین کاری که می توانید برای یک دوست غمگین و که دچار افسردگی فصلی شده و یا کلاً مبتلا به افسردگی است انجام دهید این است که به حرف های او گوش دهید و او را حمایت کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۷
مدیر کافه اطلاعات

در کشور حدود ۱۸۰۰ معدن سنگ منجمله معدن سنگ دهبید وجود دارد که تنها ۳۰ درصد آنها فعال هستند.

عدم حمایت از تولید و صادرات، اقتصاد و بازار این محصول را با مشکلات جدی روبرو ساخته است.

ایران یکی از بزرگترین دارندگان معادن سنگ و همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ های ساختمانی و تزئینی در جهان بخصوص سنگ دهبید شایان است.

سنگ دهبید شایان همانند معدن سنگ دهبید عمده  تولیدات خود را به صورت خام صادر کرده و مابقی تولید خود را به کارخانه های سنگبری داخلی میفروشد.

که با توجه به قیمت بالای رزین اپوکسی و حجم مصرف بالای آن برای تقویت هر متر مربع از سنگ دهبید شایان همه تولید کنندگان توانایی خرید و مصرف آن را نداشته و از گردونه تولید سنگ دهبید شایان حذف می شوند.

با توجه به اختلاف قیمت سنگ دهبید نسبت به سایر سنگ های مرمریت دهبید و بالاتر بودن قیمت سنگ دهبید، یکی از موارد مهم در انتخاب سنگ دهبید قیمت آن است.

در واقع قیمت سنگ دهبید که با دستگاه ایتالیایی فرآوری شده باشد، اگر قدری بالاتر از قیمت سنگ دهبیدی باشد که با دستگاههای معمولی فراری شده باشد باز هم به صرفه تر است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۵
مدیر کافه اطلاعات

با رونق گرفتن فروش و صادرات سنگ خام و تعطیلی چند ساله معدن سنگ دهبید در منطقه شمال فارس و دیگر نقاط کشور که قبلا از آن یا شروع به فعالیت نکرده بودند و یا تولید پایینی داشتند فعالیت خود را گسترش داده و با پسوند نام دهبید به بازار عرضه شدند.

سنگ دهبید شایان همانند معدن سنگ دهبید عمده  تولیدات خود را به صورت خام صادر کرده و مابقی تولید خود را به کارخانه های سنگبری داخلی میفروشد.


که با توجه به قیمت بالای رزین اپوکسی و حجم مصرف بالای آن برای تقویت هر متر مربع از سنگ دهبید شایان همه تولید کنندگان توانایی خرید و مصرف آن را نداشته و از گردونه تولید سنگ دهبید شایان حذف می شوند.

فراوری سنگ دهبید شایان

عموما سنگ هایی که در مسیرهای پرتردد استفاده می شود باید از قدرت استحکام بالایی برخوردار باشد که به مرور زمان و در صورت تردد زیاد، مشکلی برای آن ها ایجاد نشود.


پس به دلیل سبک زندگی مردم ایران و گرایش ایرانی ها به رنگ قهوه ای و کرم و رنگ های گرم، بهترین گزینه سنگ دهبید شایان خواهد بود.

قبل از انتخاب و خرید سنگ دهبید باید اطلاعات کاملی از انواع و مشخصات سنگ دهبید داشته باشیم تا هم با چشمی باز خرید کنیم و هم اینکه در معرض سو استفاده دلالان قرار نگیریم.

برای مثال اگر قیمت سنگ دهبید ممتاز با سایز ۸۰x۸۰ هر متر دویست و چهل هزار تومان باشد همان سنگ با همان کیفیت فرآوری با ابعاد ۴۰x۶۰ قیمتی حدود یکصد هزار تومان دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۴
مدیر کافه اطلاعات

افسردگی می تواند جدی باشد، زندگی را تغییر دهد و بر کیفیت زندگی و شادی کسانی که با آن زندگی می کنند تاثیرگذار باشد. افسردگی یک وضعیت رایج در جامعه ما است.

تحقیقات منابع معتبر نشان داده اند که افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند باعث افسردگی و عزت نفس پایین شوند.

پس اگر علائم افسردگی شما دوباره آغاز شده اند، باید به مشاوره روانشناسی مراجعه کنید.

با یاد داشته باشید مشاوره روانشناسی راهی مناسب و علمی برای درمان انواع اختلالات روانی می باشد.

رفت و آمدهای همیشگی یا سرک کشیدن های بیهوده از مهم ترین معایب ازدواج کردن برای بسیاری از مردم است.

بر اساس روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه میبایست به آرامی و با تدبیر قدم بردارید و در برقراری ارتباط جنسی عجله نکنید.

مهم ترین اصل در روانشناسی ازدواج با مرد مطلقه این است که توجه داشته باشید که حرفش با عملش یکی باشد.

 

به گزارش ویکی روان به نقل از دیلی میل روان‌شناسان به این نتیجه رسیده‌اند که نومادران با انجام یک سری ورزش‌های کششی در طول دوران بارداری می‌توانند از افسردگی پس از زایمان پیشگیری کنند.

راه های تغییرات سبک زندگی و تکنیک های مدیریت استرس زیادی وجود دارد که می توانید برای اجتناب و پیشگیری از افسردگی از آن ها استفاده کنید.

تصور غلطی درباره نشانه‌های افسردگی بعد از زایمان وجود دارد که باعث می شود آدمی فکر کند با ورود یک نوزاد به زندگی، فورا ارتباطات تنگاتنگ عاطفی میان نوزاد و فرزند برقرار می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۱
مدیر کافه اطلاعات

در میان سنگ های موجود در طبیعت که به دسته های سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، مرمر و ... تقسیم بندی می شوند می توان گفت مرمریت ها بعد از گرانیت در رتبه دوم به لحاظ سختی در سنگ قرار دارند.

پروژه هایی در سالهای دور (۲۰ سال گذشته) با سنگ دهبید شایان در فضای بیرونی ساختمان اجرا شده که همچنان با گذشت ۲۰ سال همچنان همان تراوت و تازگی و زندگی روز اول را دارد و هیچ گونه مشکلی برای آن بوجود نیامده است.


کما اینکه سالهاست از سنگ دهبید که از معدن سنگ دهبید استخراج می گردد در فضای داخلی استفاده می شود.

بهترین روش برای نصب سنگ دهبید

به طور مثال سنگ تراورتن ایران از قدیم در دنیا طرفداران زیادی داشته است اما امروزه مشتریان خود را به مقدار زیادی از دست داده است.

در کشور حدود ۱۸۰۰ معدن سنگ منجمله معدن سنگ دهبید وجود دارد که تنها ۳۰ درصد آنها فعال هستند.

ایران یکی از بزرگترین دارندگان معادن سنگ و همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ های ساختمانی و تزئینی در جهان بخصوص سنگ دهبید شایان است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۱:۲۷
مدیر کافه اطلاعات

یکی از نکات بسیار مهمی که برای کسب موفقیت تحصیلی همانند کسب و کار باید در دانشگاه به آن توجه داشت افزایش میزان فعالیت در کلاس و کار کردن بر روی توانایی های برقراری ارتباط می باشد.

 

ملاقات کردن با یک مشاور تحصیلی و دنبال کردن نظرات او در رابطه با این که چه کلاس هایی را در هر نیم سال برداریم و چگونه به اهداف تحصیلی خود دست یابیم را به یک عادت تبدیل کنید.

 

بدین طریق می توانید به گروه هایی که در فضای مجازی در رابطه با مطالب درسی ساخته می شوند بپیوندید، از اطلاعات سایر دانشجویان بهره ببرید.

 

برای کسب موفقیت در دانشگاه همیشه گفته شده است که اگر در راه اندازی کسب و کار مهارت دارید، وارد رقابت های همان حیطه شوید.

عشق واقعی از آن دسته معجزه هایی است که میتواند زندگی هر کسی را دگرگون کند و به آن شکل و شمایل دیگری بدهد.

افراد معمولا بین ۲ الی ۳ ثانیه با افرادی که جذب شان شده اند ارتباط چشمی برقرار می کنند

 

از منظر روانشناسی وقتی دختری از شما خوشش امده باشد در برخورد با شما سرخ می شود و خجالت می کشد.

 

اما از طرفی این می تواند به دلیل این باشد که بر اثر خجالت زدگی دمای بدنش بالا رفته و سرخ می شود، و یا به دلیل استرسش زیادش باشد.

 

شاید فکر کنید که خجالت کشیده است اما این از علائم علاقه دختر به پسر میباشد.

همچنین میتوانید در صورت نیاز برای ارتباط با مشاورین روانشناس، از خدمات مشاوره روانشناسی سایت ویکی روان استفاده کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۵۸
مدیر کافه اطلاعات