کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

رها شوید

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ

ازدواج باعث می شود که آن ها فکر کنند دیگر تنها نیستند و نمی توانند آزاد باشند.

علت ازدواج نکردن پسران و مردان هیچ ربطی به نبود زن در دنیای اطرافشان ندارد و فقط یک بهانه است.

با این که با داشتن رابطه جنسی علاقه و نزدیکی بسیار بیشتری بین دو فرد اتفاق می افتد، ازدواج موفق ازدواجی است که باعث یک رابطه جنسی مطلوب شود – نه برعکس.


یکی از دلایل ازدواج این است که خدا برای ما در نظر گرفته و احساسی که در قلب مان قرار داده است تنها بخشی از طرح های او برای زندگی ماست.

مشاوره ازدواج

بررسی ها نشان داده اند که مردان متاهل نسبت به مردان مجرد ترفیع و  ارتفاع رتبه ی بیشتری پیدا می کنند و چیزی که بیشتر زنان قدرتمند دارند، این است که ازدواج کرده اند.


مشاوره خانواده یکی از انواع مشاوره روانشناسی https://www.wikiravan.com/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C/ میباشد که در آن موضوع اصلی خانواده و موارد مربوط به آن میباشد.

تحقیقات نشان می دهند که در مواجهه با انتخاب های فراوان، افرادی که قصد انتخاب بهترین گزینه -حداکثرها- را دارند، با افزایش میزان افسردگی رو به رو می شوند.

درحقیقت، کمک خواستن از دیگران درصورت لزوم نشانه آن است که می دانید افسردگی چگونه شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد و می خواهید با کمک داروهای ضد افسردگی کاری بکنید.


بهترین کاری که می توانید برای یک دوست غمگین و که دچار افسردگی فصلی شده و یا کلاً مبتلا به افسردگی است انجام دهید این است که به حرف های او گوش دهید و او را حمایت کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی