کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

خرید و قیمت گذاری های سنگ

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

به طور قطع می توان گفت سنگ طبیعی چون سنگ دهبید پایدار ترین در میان مصالح ساختمانی است و این پایداری به مفهوم توانایی دوام آوردن در طول زمان بیشتر است.


بعنوان مثال سنگ مرمریت دهبید همواره به عنوان سنگی زیبا و ارزشمند در ذهن مردم تداعی می شود.

طراحان داخلی مدرن اخیرا با در نظر داشتن ارزش و کیفیت سنگ دهبید مرمریت استفاده از این سنگ را به طراحی داخلی باز گردانده اند.


هنگامی که قصد خرید سنگ دهبید شایان انتخاب سنگی برای کاربری در شرایط سخت مانند نماهای خارجی ساختمان که در معرض عوامل جوی خواهد بود و یا فضاهای داخلی که میزان کاربری فراوان و رطوبت زیاد با آن مواجه خواهد شد، مانند آشپزخانه و حمام را دارید، سنگ طبیعی به عنوان با دوام ترین و بی دردسرترین عنصر انتخاب می شود.

خرید سنگ ساختمانی


خوشبختانه در کشور ما مرمریت های بسیار خوبی از جمله مرمریت دهبید در معادن سنگ دهبید وجود دارند که شفافیت و زیبایی و در عین حال مقاومت خوبی دارند.


دلیل نامگذاری این سنگ به نام سنگ دهبید، وجود معدن این سنگ در شهرستان خرم بید در شمال استان فارس و در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری شهر صفاشهر است که نام قدیم این شهر دهبید بوده است.


در میان علاقه مندان خرید سنگ دهبید، چینی ها در صدر قرار دارند که این سنگ را به صورت خام از معدن یا کارخانه نزدیک آن انتخاب کرده و به کشور چین ارسال می کنند.


از این رو برای دانستن نحوه انتخاب و خرید سنگ ارزان و با کیفیت و اطلاع از قیمت سنگ دهبید ابتدا باید نیازهایی که هر کاربرد از سنگ مورد انتخاب دارد، تعریف شود.


واضح است که برای چنین کاربرد هایی سنگ گرانیت و یا سنگ مرمریت دهبید مرغوب درجه یک توصیه می شوند.


نگین ارم – گروه تولیدی٬ معدنی سنگ دهبید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۱
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی