کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

از ذخایر سنگ ساختمان

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۸ ق.ظ

عموما سنگ هایی که در مسیرهای پرتردد استفاده می شود باید از قدرت استحکام بالایی برخوردار باشد که به مرور زمان و در صورت تردد زیاد، مشکلی برای آن ها ایجاد نشود.


پس پیشنهاد ما استفاده از سنگ مرغوب و مورد اطمینانی به نام سنگ دهبید است.

قبل از انتخاب و خرید سنگ دهبید باید اطلاعات کاملی از انواع و مشخصات سنگ دهبید داشته باشیم تا هم با چشمی باز خرید کنیم و هم اینکه در معرض سو استفاده دلالان قرار نگیریم.


برای مثال در سنگ مرمریت دهبید که بیشتر در فضاهای سر پوشیده و کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرند، رنگهایی چون سفید روشن تا مشکی کاملا تیره، قرمز، سبز، قهوه ای، زیتونی، طوسی موجود است.

قیمت سنگ دهبید

از طرفی مشکلاتی که پیش پای تولیدکنندگان در اکثر حوزه ها وجود دارد که صنعت سنگ، بخصوص سنگ دهبید شایان هم از آن مستثنی نیست و محدودیت هایی که در برقراری ارتباطات مالی و بانکی وجود دارد باعث شده تا راحت ترین و کم رقیب ترین گزینه یعنی فروش سنگ به صورت خام اتفاق بیفتد.


پس به دلیل سبک زندگی مردم ایران و گرایش ایرانی ها به رنگ قهوه ای و کرم و رنگ های گرم، بهترین گزینه سنگ دهبید شایان خواهد بود.

برای مثال اگر قیمت سنگ دهبید ممتاز با سایز ۸۰x۸۰ هر متر دویست و چهل هزار تومان باشد همان سنگ با همان کیفیت فرآوری با ابعاد ۴۰x۶۰ قیمتی حدود یکصد هزار تومان دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی