کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

تبلیغات ارزان

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۲ ب.ظ

پنل پیامکی می تواند اطلاعات شماره ها را براساس سن و جنسیت، شغل و همچنین محل زندگی طبقه بندی کند و شما قادر خواهید بود با انتخاب محدوده مورد نظرتان تنها پیام را به مثلا خانمهای خانه دار یا خیاط ساکن تهران و 20 سال به بالا بفرستید...

استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری یکی از همین ابزارهای بازاریابی است که می‌تواند تأثیرات دائم و چشمگیری در فروش و سود شما داشته باشد.

در دنیای بازاریابی، چند جمله معروف وجود دارند که  اطلاع از آن ‌ها برای شما به ‌عنوان صاحب یک کسب‌ و کار‌ کاملاً ضروری است.

حتی از این پنل‌های دستگاه ذخیره‌ شماره موبایل مشتریان می‌توان برای بازاریابی استفاده نمود و تعداد زیادی از مشتریان و مخاطبین را برای بهبود و رشد کسب‌ و کار خود استفاده نمود. 

قابل توجه تمامی خریداران عزیز که برای خرید پنل های پیامک لایت پنل و یا دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری اقدام کردند.

یکی دیگر از نکات مهم در بررسی کامل دستگاه ذخیره ثبت تلفن مشتری این است که مثلا پیام خوش امدگویی یا پیام تشکر از خرید شماو... متن هایی از این قبیل که دستگاه ذخیره موبایل مشتری این امکان را برای ارسال برایتان فراهم می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۰
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی