کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

دکتر بوث می گوید: شیردهی باعث ترشح هورمون اکسی توسین می شود. 

این هورمون علاقه مادر نسبت به فرزند را در روابط زناشویی افزایش می دهد اما در عوض میل جنسی او را سرکوب می کند.

رابطه جنسی بعد زایمان

برقراری رابطه جنسی بعد بچه‌دار شدن دومم بسیار راحتتر بود زیرا بر خلاف فرزند اولم به فرزند دومم از خود شیر نمی دادم.


در حال حاضر مواد مخدر فراوانی وجود دارند که اثر خود را سریعا نشان داده و منجر به کاهش چشمگیر میزان نعوظ حتی پس از یک مرتبه مصرف می شوند.


اما Prerna می گوید” همسر من هیچ گاه از کاندوم استفاده نمی کند و من با توجه به شهوت بالای او احساس ناامنی می کنم و این مسئله از نظر پزشکی هم برای او و هم برای من نادرست است. بنابراین فکر می کنم رابطه جنسی دهانی حداقل می تواند از ایجاد عفونت جلوگیری کند.”


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی