کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

ایجاد روابط مستحکم و شاد با مشاوره ازدواج آسان

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ
قبل از رابطه زناشویی از نظر علم روانشناسی و مشاوره روانشناسی شما ابتدا می بایست دوست باشید و برای دوست پیدا کردن به مکان های محلی بروید. کنسرت، جلسه آشنایی با همسایگان و کتابخانه های محل تان، جاهایی هستند که اگر به آنجا بروید می توانید افراد زیادی را ملاقات کرده و با ان ها ارتباط برقرار کنید.

بسیاری از زوج ها در شب زفاف رابطه جنسی ندارند و این کاملا طبیعی است. هیچ چیزی برای احساس ناامیدی وجود ندارد و چیزی که مهم تر است این است که شریک زندگی تان با شما احساس راحتی کند.
شب زفاف
نزد شریک تان بروید و اجازه دهید او شروع کننده باشد. اجازه دهید شما را در آغوش بگیرد و بغل کند که برای قبل از شروع اینکار بهتر است یک مشاوره ازدواج دریافت کنید.
هنگامی که برای اولین مرتبه با کسی ملاقات می کنید، از همان ابتدا توقعات خود را بازگو نکنید. گفت و گوی خود را با گفتن “بعدا می بینمت” به پایان برسانید و قرار دیگری نگذارید.

روابط زناشویی سالم و پایدار میتواند در افزایش اعتماد به نفس دو طرف نقش بسیاری داشته باشد، شروعی برای کسب موفقیت های فردی و خانوادگی و استحکام رابطه و عمیق تر شدن عشق میان آن دو باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی