کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

کافه اطلاعات

مرجع اطلاعات وبسایت های ایران

انتخاب، خرید و قیمت سنگ دهبید

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ق.ظ

برای کاربرد سنگ کف ساختمانی مناسب نیز سنگ های طبیعی خاصی همچون سنگ دهبید شایان مناسب تر از سایر انواع سنگ هستند.


نکته ای که نباید فراموش شود این است که به مقدار کمی بیشتر از مساحت اتاق مورد نظرتان از سنگ مورد نظرتان دقیقا از خود معدن سنگ دهبید خریداری فرمایید.


اگر به ساختمان های سطح شهر نگاه کنیم متوجه می شویم هر سال رنگ ها و انواع خاصی از سنگ٬ بخصوص سنگ دهبید شایان برای ساخت و ساز و به ویژه نمای ساختمان ها بیشتر به کار رفته اند و به قول معروف مد آن سال بوده اند.

تمیزکاری سنگ نمای ساختمان

به طور قطع می توان گفت سنگ طبیعی چون سنگ دهبید پایدار ترین در میان مصالح ساختمانی است که البته قیمت سنگ دهبید در بازار ایران هم اکنون کمی بالاست ولی ارزش آن بسیار بالاست و این پایداری به مفهوم توانایی دوام آوردن در طول زمان بیشتر است.


اهرام ثلاثه مصر و استون هنج در انگلستان دو نمونه خوب از بناهای تاریخی هستند که از سنگ ساخته شده بوده اند و امروزه نیز هنوز باقی مانده اند.


هنگامی که قصد خرید سنگ دهبید انتخاب سنگی برای کاربری در شرایط سخت مانند نماهای خارجی ساختمان که در معرض عوامل جوی خواهد بود و یا فضاهای داخلی که میزان کاربری فراوان و رطوبت زیاد با آن مواجه خواهد شد، مانند آشپزخانه و حمام را دارید، سنگ طبیعی به عنوان با دوام ترین و بی دردسرترین عنصر انتخاب می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مدیر کافه اطلاعات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی